22 april, 2009

\o/


Happy Earth Day!! Vi kunne i dag gå i grønt og score 10 ekstra poeng i bio og kjemi. Og det er jo en rimelig grei måte å bedre karakterene sine på x) Hadde debatt i kjemi i dag, og det skremmer meg at 75% av klassen mener at det ikke foregår noen som helst global oppvarming whatsoever Ö Jeg vet ikke helt hvilke planet de lever på…

Forrige lørdag var det sinnsykt bra vær, jeg bada halvveis i dammen til og med :D Og jeg sverga selvfølgelig til solfaktor 30! Det var det jeg brukte den uka jeg var i Florida også, og da fikk jeg bare så vidt et lite skille etter toppen jeg hadde på. I helga derimot fikk jeg mye farge x) Jeg ble bare solbrent på beina da, ikke noe farge på armene. Men beina gjør i grunnen opp for hele kroppen. Kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har vært så solbrent på et sted før. Beina mine minner om den gangen jeg hoppa ned i fjærene på ei eller anna trampoline på en campingplass; de er blå-lilla med bitte små blodrøde prikker. De er fortsatt sykt såre, og å krysse beina og bøye knærne skal jeg fortsatt helst unngå. Begynner alle å synes synd på meg snart nå? Bra, da kan jeg gå videre ^^

Til helga skal jeg på bursdag til Serene, og etter det er det et sånn humor-show på skolen ^^ Skal bli bra! Og gjett hva jeg skal på søndag?! Cirque du Soleil!! Hvorfor? Fordi jeg er bortskjemt :D Nei altså, de kommer til Cleveland med et av showene sine, og Chris har fått 4 gratisbilletter gjennom en dude på jobben. Klager ikke jeg <3

Akkurat i dag er det faktisk 8 uker til jeg forlater landet! Hver gang jeg tenker på det har jeg mest lyst til å sparke noe sinnssykt i beina og deretter løpe ut i skauen og skrike høøøøøyt! Jeg gleder meg så sinnssykt, men samtidig blir jeg kvalm ved tanken! Arghhh, det er så frustrerende! Bare 8 uker til jeg ser og kan gi dere alle en klem, men samtidig 8 uker til jeg forlater det som har vært livet mitt i 10 mnd… Hmpf, hjææælp!

I kveld er det Lost, men tror du ikke tv’en gikk føyka i går! Den snakker til oss da, sier noe om ei lampe eller noe som har ryki… Så må vel finne en annen tv i huset da.
Hvis ikke har jeg tenkt til å terrorisere Cam, begynner å føle et sterkt behov for å få ut noen Lama-sitater nå :D

Kryss fingrene for at jeg får sommerjobb, plz?
Jeg tror jeg trenger penger x)

Snakkes!
Remember, STAY GREEN <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Lamatryne!! Det er synd på deg ;)