30 april, 2009

sommer :D

Da har jeg akkurat skrevet og sendt jobbsøknad til mamma for retting og kritisering :D Hapro var visst en lite sikker arbeidsplass i år, og etter år med 0,00 kroner i inntekt kan det være greit å sikre jeg litt gryn i lomma. Jeg har derfor skrevet søknad til kommunen, jihaaa! Da vet man det, kryss fingrene for meg?

Forrige fredag hoppet jeg rett i bikini så fort jeg kom hjem, og den ble værende på så å si hele helga ^^ Det var 35 grader både fredag og lørdag, så det er ikke noe å si på det. Bortsett fra at det er usaklig varmt om natta… Lørdag drog jeg til Laserquest for å feire Serenes bursdag. En av de samme folka som var der da jeg feira bursdagen mn var der på lørdag også! Hoho, han huska oss til og, jeg vet riktignok ikke hvor positivt det er x) Etter er heftig runde med laserpistoler dro vi på skolen for å se på Mr. Hornet 2009. Det var jo fargerikt! Halvparten av gutta hadde ikke fått med seg at det ikke slår an å vrikke på ræva i 5 minutter når du overhodet ikke kan danse, men det er nå så. Topp tre fortjente faktisk både plasseringene, pengene og æren! Det er ikke verst, jeg føler alltid at prisene i ”talent/skjønnhetskonkurranser” som dette her havner i gale hender :P

Søndag ble det tur i kirka for deretter å dasse noen timer i sola. Og jeg er fortsatt ikke brun! Litt rød på legga da, til tross for SPF50 (kan nok komme av tidligere grilling xP). Men Chris har nå gitt meg det prestisjefylte kallenavnet Rock-Lobster (:

På kvelden skulle vi på sirkus, og jeg gledet meg stort til å se Cirque du Soleil igjen! Ble litt skuffa da Chris fant ut at han hadde misforstått, og at dette var et annet sirkus… Vi dro nemlig for å se på Cirque Dreams i stedet! Men det var kjempebra!! Kostymene var faktisk ennå bedre enn hva vi så i Florida. Nivået på akrobatene var definitivt noe lavere, og gymhjul kjøringa nærmest en katastrofe. Men jeg tror ikke jeg har rett til å uttale meg om teknikk osv, det virka som om folk elska det! Jeg tror generelt jeg har sett litt for mye turn i mitt liv, men det er frustrerende å se på folk kjøre som kråker i hjul som er 15 cm for små. Det er nesten så jeg føler at jeg kunne vært ute på scena der og rulla fram og tilbake :P

Det har forresten blitt skikkelig kaldt igjen… Det var sånn 18 grader ellerno da jeg la meg på mandag, så jeg holdt jo på å dø inne på rommet. Alle vinduene stod oppe og jeg lå uten dyne. Da jeg våkna tirsdag morgen, derimot, var det bare 5 grader og jeg holdt seriøst på å dø Ö Men Meghan i kjemiklassen min er overbevist om at hun har svineinfluensa, så det er vel ikke noe håp for meg uansett :P

TVen funker fortsatt ikke btw, folk begynner å få kramper i hjernen her nå! Men jeg skal dusje, så dere får sove godt!

Ingen kommentarer: