11 mai, 2009

yay

Roar til alle monstre! Bloggetid. Tonje drar før jeg kommer hjem D: Oh noes!!

Skjer lite om dagen gitt. Det ble kaldt, men nå har det endelig blitt litt varmere igjen. Skal visstnok bli kaldt igjen imot slutten av uka. Forrige søndag satt jeg inne og se på supercross. Det gikk egentlig live på lørdagskvelden, men vi var i bursdag til en dude, og etter det var jeg trøtt og kald. Søvn går selvfølgelig alltid først! Stewart vant, så jeg er fornøyd ^^

Dassa rundt hele uka. Lærerne med dårlig timeplanlegging begynner å få det travelt nå, så blir vel en del lesing på bussen framover, men nå er det bare 12 dager igjen med skole!! Fikk beskjed om å nyte dagene istedenfor å telle ned her for en stund tilbake, men nå begynner det liksom å bli litt vanskelig å unngå… Forrige uke mottok jeg to avslutningsdiplomer fra PAX, og jeg bare ”WTF, jeg er da ikke ferdig ennå!! Ö” Men det nærmer seg visst…

Til helga er det PROM! Kjoler er jo ikke akkurat helt min greie… Folk har planlagt hvilken kjole de skal ha i et år liksom, og jeg har i grunnen drøya det kjoleinnkjøpet så lenge som mulig. Her forrige uke bestemte jeg meg i grunnen for å bruke en av de to kjolene jeg har, et resultat av latskap og gjerrighet… Jeg ser liksom ikke helt poenget i å kjøpe en $200 kjole som jeg kommer til å bruke en gang. Men da jeg kom hjem på fredag hadde Marcia en overraskelse til meg! Nei altså, det er sikkert ikke så overraskende for deg akkurat nå at det var en ballkjole x) Men altså! Den er lilla og den er lang ^^ Syns i grunnen den er ganske så fin jeg :D Og det beste med hele greia? Den kosta $10 på salg på Marc’s!! Det er rimelig brukbart syns jeg. Kan til og med bruke skoa jeg kjøpte før Spring Formal, så det her er jo reine eventyret!

17. mai på søndag da. Den er litt kjip føler jeg. Det er to ting som har gått opp for meg i løpet av den siste uka: det første er at jeg går glipp av min siste gratis is og drikkeboks på Marienlyst! Og som om ikke det var ille kommer jeg til å tilbringe to år på rad uten bunad. Neste år blir det vel er deilig russebukse som man nesten ikke ser at er rød lenger engang. Hmpf, noen burde seriøst komme opp med sånne lime-på-greier som tåler å vaskes et par hundre ganger!

Men nå skal jeg dælke videre med sniken min her…
Hun sover aldri! Det er praktisk <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Roar<3