23 mai, 2009

Sliit...

På tide å grave litt i hukommelsen her igjen! Det er jo like spennende hver gang. På torsdag hadde vi Lockdown i første time pga av dop-raid. Så da var vi så heldige at vi fikk tilbringe 20 ekstra minutter sammen med Mrs. Dutt på morgenkvisten -.- Hvis hun noen gang blir gjenfødt som et annet dyr kommer hun utvilsomt til å bli ei padde. Bare spør bruttern! Jaja, bikkja kom og snuste gjennom rommene, og hun fant selvfølgelig det hun lette etter… Denne gangen var det en av de største ”stjernene” på fotballaget som hadde bestemt seg for å gjemme mystiske piller inne i tyggispapir i bilen sin. For et Geni!! Sheriffen må ha fått et tips fra en eller annen, de pleier ikke å søke på parkeringsplassen, men det er nå så. Erik Duale har nå mista sitt fulle stipend som dekte 4 år på college (med andre ord umennesklig mye penger), plassen på fotballaget han skulle spille for, highschool diplomet sitt, og han måtte også stå over prom… Jeg syns det er så godt å se at folk har vett til å ta gode avgjørelser :D Mor Duale er sikkert kjempestolt over sin lille blonde gullgutt.

Fredag var det tid for Prom Promises, noe som innebærer skrekkbilder fra ulykker osv. SADD(Students Against Destructive Decisions). Men i år hadde de visst ofra alle sparepengene sine for å få en liten annen vri på det. Vi vralta oss inn i teater salen, og etter et par minutter kom det en rednings-dude inn og ropte forskrekket at det hadde vært en stygg ulykke. Sku du sett a gitt! Skjønner ikke helt hvordan noen skulle klart å kræsje bak der vi har Senior Court Yard, gudene skal vite at det ikke er mulig å komme seg vekk derfra x) Anyways, da vi kom ut var det et bilvrak og en sheriff ute der. I løpet av de neste 10 minuttene kom det 4 brannbiler, 3 politibiler og 2 sjukebiler til… Han ene sheriffen hadde mikrofon og fortalte hele tida hva som skjedde foran oss. Etter enda et par minutter hørte vi at de tilkalte et helikopter. De fleste tenkte vel bare at det var en bløff, og at de demonstrerte hvordan de ville takla situasjonen. Men neida! Etter en liten stund kom det er legehelikopter fra Akron og landa inne i court yard’en, sånn 20 meter foran oss! Det var heftig :D Også fikk vi gleden av å se bølgebevegelsene i gresset som man alltid ser på film, håhå! Etter endt utrykning gikk vi inn igjen, hvor vi fikk moralpreken om at vi ikke måtte drikke og kjøre for fort… Really?! Men neida, hele opplegget var driitbra! Skikkelig opplegg, her følger man amerikanske standarder :P

Lørdag var det tid for The Big Day! Jeg hadde frisørtime klokka halv ti, så fikk jo gleden av å gå med oppsatt hår i 16 timer ellerno -.- På dagen klipte vi bikkja, det var visst ikke noe stas. Herregud, han har mye hår! Også klipte vi av han barten, så nå er ansiktet hans skikkelig puddelforma. Jeg likte snauser-looken mye bedre…Men men, fikk nå børsta av meg hundehåra og hoppe i finstasen. Fant btw ut at ei som heter Jessica brukte $1000 på kjolen sin! Hun ble Prom Queen da, men kjolen hennes var ikke så himla fin en gang… The Galaxy var fint pynta og maten var god. Musikken var grusom og det var sykt lite dansegulv, noe som resulterte i en litt for høy temp. inne på dansegulvet. Men det var skikkelig gøy! Etter Prom dro vi til Strongsville Rec., hvor vi bada og greier i et par timer… Første gang jeg har bada med oppsatt hår, det var ikke så himla nydelig etterpå x) Før vi dro hjem hadde de loddtrekning, hvor alle vant noe. Det var sykt bra premier, selv så fikk jeg et webcamera! De hadde også kjøleskap, microbølgeovner, støvsugere, kjøkkenmaskiner +++ Generelt ting som folk får bruk for på college :P Kom hjem sånn i halv 4-tida, veldig fornøyd med at jeg ikke hadde et eneste gnagsår! Slapp kirka på søndag, så ikke noe å klage på det heller… Det var 17. mai da! Skikkelig rart! Og da jeg skulle inn og sjekke om kongen hadde detti ned fra balkongen sin så jeg ikke annet enn ”ALEXANDER RYBAK VANT MGP!!!!!!” noe sted. Noe som for så vidt er litt morsomt, bare fordi det er Alexander Rybak (:

Jeg tror jeg sa forrige gang at denne uka kom til å bli hektisk…Og jeg fikk rett! Jeg har nå lagt alle lærerne med dårlige periodeplaner for hat! Denne uka har vi hatt/skal ha 4 government prøver på 5 dager! Det er regelrett galskap!! I tillegg så har vi selvfølgelig prøver og lekser i alle andre fag… Men vi hadde vår siste mattetime med undervisning i dag, så nå gjenstår det bare 2 matteprøver, så er det ferie :P I matte hvertfall, noen sverger på å kjøre i fullt gir helt til siste time. Det syns jeg er ondt. Denne uka har vært den treigeste i verdenshistorien… Jeg var overbevist om at det var fredag da jeg våkna på mandagsmorran liksom -__-’

Hadde tenkt til å blogge i går, men endte med at jeg snakka med A og lasta opp bilder på face i stedet. Er jo like greit det. I går kveld var det også idol-finale. Jeg har sett på Idol de kvldene Chris har vært hjemme, for med hans kommentarer og koring blir det skikkelig humorkveld i stua! Og jeg har jo da selvfølgelig valgt meg ut en favoritt. Men som vanlig vinner aldri de jeg heier på. Det er lame. Menmen verden går nok videre.

Okei, oppramsing av det jeg akkurat kom på at jeg hadde glemt å nevne:

- Alex var på speidertur i helga. Da han kom hjem søndag kveld og hoppa i dusjen hørte vi kjapt et hysterisk skrik fra badet. Han hadde klart å få flått i løpet av helga. Og den satt på et mildt sagt upraktisk sted x) Jeg syns i grunn hele greia var litt komisk, og klarte ikke å la være å le for meg selv. X syntes nok ikke det var like moro, og det endte i tur på legevakta for å få ut krypet. Det hadde visst vært en traumatisk opplevelse for både pasienten og alle de andre stakkarne som satt på venterommet. X har i hvert fall sverga på at han aldri skal dra til staten Pennsylvania igjen!
- Forrige torsdag fikk vi vite at det ikke er lov å kaste graduation-hattene opp i været, slik man ser på ALLE amerikanske filmer. Noen kan nemlig få det sylskarpe skumgummihjørnet i øyet og miste synet for resten av livet. Det blir rettssak av sånt! That’s America for ya x)
- Mandag er det Memorial Day, tre dagers helg. Hu-hei!
- I dag begynte vi å dissekere sauehjerter i bio’n! Det er ARTIG :D Men vi må ha på oss olabukse, det er slit når det er 90 grader F ute.
- NASA var på skolen i dag, de hadde med seg en heftig buss som var sånn halvveis innreda som et romskip inni. MOJJO ^^
- MASSE LYKKE TIL TIL ALLE NORDMENN SOM DELTAR I VM I SVEITS!! For dere leser sikkert det her xP
- Jeg skulle akkurat til å åpne et av vinduene på rommet mitt, siden det er så sykt varmt. Vet ikke om det er noen som husker at jeg blogga om en skummel edderkopp på myggnettingen i fjor sommer? Først og fremst trodde jeg at den var på utsida av nettingen, men da det ble kalt ble den plutselig liggende innenfor… Så ja, synsbedrag. Den har ligget død i mange mnd, men nå sitter den plutselig midt oppe på vinduet mitt igjen Ö På Innsida! Ikke pokker om jeg åpner det vinduet igjen, uansett hvor varmt det blir!! D:
- Akkurat nå er det den 21. mai her… Det vil si 5 dager til det kommer nytt Manson-album!! Det blir så bra Ü
- TIL HILDE: GRATULERER MED KONFIRMASJONSDAGEN!! :D (ja, jeg veit jeg er litt i seineste laget…)

Skal prøve å poste det her i morra. Håper at det sykt fine været fortsetter og at jeg kan fortsette å samle fregner i helga. Samtidig skal jeg synke enda dypere ned i min bedagelige feriemodus.

Kvikk update fredag kveld: jeghar satt opp ”bur” rundt tomatplantene i dag. Silje + tung metallhammer = AU

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje. TAKK for hilsenen! Det ble en fin dag. Klem fra Hilde og co.

Anonym sa...

Snart hjem nå! Gleder oss <3